2011. január 26., szerda

Megfáztam egy

kicsit, így most mindenféle gyógyító praktikát bevetek. Elsősorban az olajaimra támaszkodom, de gyógyteákat is iszom, és nem utolsó sorban olyan ételeket készítek, amelyek náthaűző hatással bírnak.

A napokban háromszor készítettem jégcsapretek krémet. A hozzávalókat összekevertem, és máris kész volt a kenyérre kenhető finomság. Az arányokat úgy határoztam meg, hogy olyan krémszerű legyen a végeredmény.

krém 1: egy lereszelt jégcsapretek, egy lereszelt alma, őrölt napraforgómag, só
krém 2: lereszelt jégcsapretek, lereszelt vöröshagyma, őrölt szezámmag, só
krém 3: lereszelt jégcsapretek, 2 gerezd zúzott fokhagyma, őrölt dió, só

Nekem a 3. ízlett a legjobban, a férjemnek a 2.
Kép nincs, mert (sajnos) tönkrement a gépem.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, h nem a gyógyszerekhez fordulsz elsősorban... br van, amikor sajnos annak is eljön az ideje, de amíg lehet, nélkülözzük!
    Kipróbálom én is szívesen ezeket a krémeket, sztem nálunk is a harmadik lenne a befutó. Meglátjuk;)

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást kívánok! Finomnak tűnnek a krémek, kipróbálom én is.

    VálaszTörlés
  3. Ha kipróbáltátok őket, vagy akár bármelyiket is, számoljatok be az eredményről.

    Szerencsére ezt a megfázást, megúsztam gyógyszerek nélkül, de valóban van olyan helyzet, amikor már nem tudom őket kikerülni.
    Remélem Ti jól vagytok, elkerül benneteket mindenféle betegség.

    VálaszTörlés