2010. február 26., péntek

Díjazott lettem!

Pontosabban a blogom.

A díjat Vikitől kaptam. Köszönöm!

A díjhoz kapcsolódó szabályok.
1.) Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2.) A logót ki kell tennem a blogra.

[dij.jpg]


3.) Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4.) Írni kell magamról 7 dolgot.
5.) Tovább kell adnom a kitüntetést 7 másik blogtársnak.
6.) Be kell linkelnem őket.
7.) Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Akkor most jöjjön 7 dolog magamról.

1.) Kedvenc számom a 7 és a 13. Ez a díj jól indul, hiszen a 7-es szám köré épül.
2.) Nagyon sokáig nem akartam gyereket. Valahogy, nem tudtam mit kezdeni, elképzelni meg még kevésbbé tudtam, hogy mit lehet kezdeni egy gyerekkel. Most, hogy van egy lányom, nem értem korábbi önmagamat. Szeretném, ha (akár több) testvére is lenne.
3.) Elkötelezett híve vagyok a kötödő nevelésnek. Mármint magunkra nézve vagyok elkötelezett. Azt hiszem, hogy egy család olyan mint egy végtelen dimenziójú libikóka. Vannak igényei az apának, az anyának, a gyerek(ek)nek. Ezt a rendszert kell úgy egyensúlyban tartani, hogy a végtelen dimenziójú libikóka valamelyik karja minig mozog. Ezt a rendszert kell úgy egyensúlyban tartani, hogy a rendszer egészének, és ezáltal a szereplőknek a lehető legjobb legyen. A mi családunkban ezt a rendszert legjobban a kötödő nevelés, ami az én olvasatomban többek közt a hordozás, együttalvás, igény szerinti szoptatás.
4.) Bár nem látszik rajtam, nagyon szeretem a hasamat. Szeretek jól és jókat enni. Talán ezért szeretem az olaszokat. Ők még a rohanó munkaértekezleteken is képesek nyugodtan, lassan és élvezettel enni és inni.
5.) Bár nem látszik rajta, mármint a kertemen (brühüm), szeretek kertészkedni. Szeretem a földet túrni, ezért előbb állok neki gyomlálni, mint kapálni.
6.) Kreatívtalan vagyok az anyag világában. Igen, magyarul: ügyetlen. Az anyag nem hallgat rám. Talán türelmem sincs hozzá annyi, mint amennyi kellene, illene. Ez sokáig, no jó, még most is. szívfájdalmam.
7.) Az anyag helyett az illatok világában próbálok meg kreatív lenni. Az első próbálkozásaim ígéretesek.

Blogrársak a kiknek a díjat küldöm:

Mostmár csak megjegyzéseket kell küldenem a díjazottaknak.

2 megjegyzés:

  1. Szia Judit!
    Köszönöm a megtiszteltetést, de nálam az ilyen jellegű játékok szinte mindig elakadnak... szóval nem ígérek semmit...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a díjat!
    Érdekes dolgokról írsz, a kötődő nevelésről én is olvastam és jó-pár dolgot automatikusan alkalmaztam is előtte, csak akkor még nem tudtam, hogy: ez az...
    Van egy nevelésről szóló blogom, de ritkán írok oda.
    A kézimunka vagy kreatív tevékenységek fejleszthetők szerintem. Én sem vagyok nagy tehetség. Meg kell találni, hogy mi illik hozzád...

    A díjat mivel már korábban megkaptam, beteszlek abba a bejegyzésbe Téged is, jó?

    http://lettudatoskonyha.blogspot.com/2010/01/kreativ-dij-titkokkal.html

    VálaszTörlés