2011. május 14., szombat

Elhanyagolom

a blogomat, pedig igazán több törődést érdemelne tőlem.
Viki meghívott egy húsvéti játékra, de nem éltem vele...(irulok-pirulok), de majd jövőre...majd jól beszámolok mindenkinek a húsvétunkról ;-)
Tudom senki sem unatkozik, mindenki teszi a dolgát, de én most megint nagyon belecsaptam...
Örömmel értesítek mindenkit, hogy végzett aromaterapeuta lettem! Múlt hét hétfőn levizsgáztam!
Közben aktív szervezője voltam településünkön a születés hete rendezvénysorozatnak. Ugyan már vége van, de dicsekvésképpen, itt a program.
Szerencsére sikerült hazautaznom Szerbiába is, a rokonaimhoz. Nagyon szép napokat töltöttem otthon, igaz nagyon keveset.
Visszatérvén részt vettem a PanArom nemzetközi továbbképzésén (jelenleg a 2. aktuális hír).
A kert is rengeteg teendőt ad, aki kertészkedik tudja, mindig lehet valamit csinálni :-)
Szép a kertünk, bár az esőt biztos minden növény meghálálná. Rengeteg és szép retkünk lett az idén is, úgyhogy retekből készítek mindenféle finomságot, mint reteklevél krémleves, reteklevél pesto (esetemben aszalt paradicsom nélkül), sült retek (dió híján tök-, és napraforgómaggal). No és persze frissen, ropogósan reggelihez, vacsorához, salátákhoz.
Azt hiszem mindössze ennyi történt velem az utóbbi két hétben :-)
A hétvégén viszont balkánira veszem a figurát! Ahogy anno anyukám mondta "Bez kafe, nista" (elnézést a pontatlan helyesírásért, de nem tudom honnan tudnék szerb "s" betűt beszúrni), vagyis "Kávé nélkül, egy lépést sem!
Szóval, most elmegyek főzök egy kávét, kiülök a kertbe és élvezem a napsütést, ami egyelőre még van, s közben elmélázom az alábbi novellán.

2 megjegyzés:

  1. Hú, hát nem unatkoztál, legközelebb majd igyekszem előbb szólni ha játék lesz, most kicsit nekünk is későire sikerült a húsdvéti készülődés -ami korántsem olyan hasznos mint amit Te csináltál: gratulálok a levizsgázásodhoz!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :)
    Most horgolni szeretnék nekiállni, de leginkább a kertben teszek-veszek, meg szaladgálok, intézem az ügyeimet. Hogy lesz ebből horgolás? Pedig már egészen hiányzik :)

    VálaszTörlés