2011. május 16., hétfő

Hogyan

lehet egy ilyen bejegyzést ízlésesen megírni, és mégis szemléletessé tenni?
Magam sem tudom. Aztán úgy döntöttem nem töltök fel semmilyen képet, akinek nagyon hiányzik, az rákeres a neten képekre, hisz van belőle bőven.
A horrorra sikerült bevezető után, most, hogy már mindenki retteg milyen szörnyűségről akarok írni....
semmi egyéből nincs szó, mint a körömgombáról, esetünkben a lábköröm gombáról.
A férjem évek óta szenved tőle. Nagyon csúnya a lábkörme, fekete, lemezes, deformált, minden ami ilyenkor lehet. Már mindent kipróbáltunk, gyógyszert szájon át, gomba elleni (színtelen :-)) körömlakkot, ecsetelőt, krémet,...de egyikkel sem értünk el áttörő hatást. 
Bezzeg most! Éljen az aromaterápia. Készítettem neki egy illóolaj keveréket, és pár heti használat után már látványos a javulás! Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a napi 3x alkalmazás helyett heti 3x kerül a lábára, de még így is gyönyörűen hat. Amire jön a strandszezon, akár lakkozhatja is : D!

3 megjegyzés:

  1. Szia Csicsóka,

    remélem jól vagy a pociddal együtt.)

    Engem nagyon érdekelne ez az aromaterápiás gombagyilkolás. Barátnőmnek adnám tovább, ők sem tudnak már semmi gyogyószerben bízni...
    Hová írhatok neked ímélt? (Persze, ha megosztod s titkot;)

    VálaszTörlés
  2. Szia Merci,

    Igen, köszönöm, nagyon jól vagyok én is, és a fiam is. Nő ő is, és vele együtt a pocakom :-)
    Az e-mail címetm a napokban felteszem a blogra, merthogy nem titok ;-)

    VálaszTörlés
  3. szia Judit! engem is érdekelne a keverék, de majd ha találkozunk személyesen megkérdezem tőled :) Kati

    VálaszTörlés