2011. április 12., kedd

Ajándékot

kapni öröm, s nekem most ebben az örömben van részem!
Eszterlánc barátnőmtől kaptam ezt a díjat.


Nagyon köszönöm!

Ajándékot adni öröm, s nekem most ebben az örömben van részem!
A díjat 10 blogtulajdonosnak kell(ene) továbbadnom, de inkább olyan blogokat választottam (én is), amelyek hozzám közel állnak (akár emberileg, akár a szellemiségében) és/vagy kevés olvasóval rendelkeznek.

A díjat a következő blogtulajdonosoknak és blogoknak adom tovább:
- Nathalynak, aki a Lélekóvó blogot írja, magáról, családjáról, gondolatairól,
- Karolinnak, az Iciri-piciri kis mese blog írójának, aki szintén egy családi blogot vezet, és nagyon vagány dolgokat horgol,
- Dórinak, aki ír erről arról, jobbról, balról..mindenről ami érdekli, s talán egy kicsit másként, mint ahogy ezt megszoktuk. Kedvenc bejegyzésem a csiripiszliről szól, amit én is kipróbáltam, és tényleg...nyammm!
- Livusnak, aki hétvégi és hétköznapi szösszenetekről ír, nagyon kellemes és vicces stílusban :-)

- Tudjátok, hogy szívem ügye a babahordozás (tradicionális hordozókat bemutató blog!), együtt alvás, szoptatás, és egy jelenleg egyre jobban érdeklő téma, a császármetszés utáni hüvelyi szülés. A linkeken egy-egy blogot találtok. Hátha van valaki aki idetéved, és érdeklik ezek a témák ...:-)

S végül két gasztroblog, amelyeket a közelmúltban fedeztem fel

- ha nem tudtátok volna, a Malac nem ebéd (bár nekem esetenként igen), de nagyon szeretek innen finomságokat készíteni. s végül
- egy konyhológia blog, ahol egy férfi főz, esetenként kevés pénzből, de nagyon ízletesen.

2 megjegyzés: