2010. január 2., szombat

A népszokások felelevenítése

remek szórakozás lesz az idei évben (szándékom szerint, és ha idővel el nem feledem). Szeretném megünnepelni azokat a napokat, amelyeket a nagyszüleim is megünnepeltek. Szeretnék nem elfeledkezni a lucapogácsáról, és felírni a Luca és karácsony közti napok időjárását, hadd tudjam milyen lesz a következő év. Szóval, szeretnék erre egy kis időt szánni. El kellene hoznom otthonról Penavin Olga Nép Kalendárium c. könyvét.

Addig is segítségemre van az internet (1., 2., 3.) .
Amit januárban nem szabad elfeledni, az a vízkereszt (karácsonyfa lebontása) és a farsang, a mulatságokkal és a farsangi fánkkal :-)

1 megjegyzés:

  1. Szia Judit!

    Hála a mamamis aláírásodnak amit Timi topikjában láttam eljutottam blogodra aminek nagyon örülök!
    Rég nem találkoztunk ami furcsa, így ha nem bánod, olvasgatnálak :)

    És azért gondoltam, hogy ide írok megjegyzést,mert nagyon köszönöm ezt a sorozatot, majd követem továbbra is (ezt is), régen,még a lányok születése előtt kiírtam az ünnepeket,népszokásokat egy kis naptárba, de jó ideje sosem jutok el addig hogy kinyissam, pedig jó ezekről a dolgokról megemlékezni, érdekesek nagyon!

    Minden jót Nektek!
    Szió
    Viki

    VálaszTörlés