2009. december 25., péntek

A karácsonyi

készülődésnek nehezen fogtam hozzá. Ez volt az első karácsony, amit nem otthon (Szerbia, Palics) nagycsaládos körben töltöttünk el, hanem csak mi hárman apa, anya, gyerek voltunk itthon (Magyarországon). Az itthon-otthon számomra feloldhatatlan konfliktus.

Valahogy el kellett kezdeni a ráhangolódást. Vágytam haza, de tudtam ez most nem fog menni. Magamnak kell megteremtenem Valahogy el kívül-belül a karácsonyi hangulatot. Ekkor találtam rá Annás kertjére, s nagy örömöm telt benne sétálni. Aztán megláttam a kacskaringós indákat, és eldöntöttem megpróbálkozom én is.


Íme az eredmény:

Örültem a kacskaringós indáiknak, csak valahogy...valahogy olyan soványka lett az a koszorú. No, nincs mit tenni, ismét itt a tanúbizonyság, nem vagyok kreatív, nincs kézügyességem (brühüm- a "kreatívtalan"-ságomról, majd máskor...).
Aztán ismét elolvastam Annás bejegyzését. Lehet segített volna a koszorú összeállításában, ha én is vadszőlőindával és nem szőlővesszővel próbálkozom.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett! Ha megnézed a skandináv blogokat, ott a legtöbb helyen ilyen "soványka" koszorúkat látsz :) ...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Most kezdek ráérezni az alkotás örömére. Felnőtt fejjel. No, de jobb később, mint soha.

    VálaszTörlés