2011. június 25., szombat

A hordozás

az egyik szívem csücske. Jó sok csücske van az én színemnek...

A napokban megmutattam egy anyukának hogyan tudja helyesen a hátára kötni kisfiát. Anno Ónódi Áginál (Babahordozó Kft.) elvégeztem a baba-és gyermekhordozási tanácsadói és hordozókendő-tanfolyam vezetői tanfolyamot. Azóta is szívesen osztom meg a tudásomat anyukákkal, életmódommal is hirdetem, hogy a hordozás jó az anyának, jó a babának, praktikus, és nagyon is élhető, gördülékeny életet nyújt.

Tomi először anyukája, Ági hátán
Háti batyu Tomi. A kötés neve: batyu
Jó móka...
 Közben találtam két nagyon érdekes blogot a hordozásról. Az egyik a tradicionális hordozókat gyűjti össze, a másik többek közt a hordozás ortopédiai szempontjait elemzi. Számomra a legérdekesebb a navajo indiánok hordozási szokásait bemutató videó, képek és ezek elemzése.

1 megjegyzés:

  1. Szép pocakod van már! Gratulálok, remélem a szülésed olyan lesz, amiről mindig is álmodtál!

    VálaszTörlés