2010. december 5., vasárnap

Azt hittem

feltaláltam valami újat, de rákerestem a neten, és már létezik. Spenótos baklavát készítettem tegnap. Alapjában véve spenótos rétest készítettem a spenótblogon található leírás szerint, de nem tekertem fel mint a rétest, hanem egy tepsziben rétegeztem, mint a baklavát.
A rétegezés után, a még nyers tésztát felvágtam (éles kész szükségeltetik,mert egyébként csak nyúzza az ember lánya), és betettem sütni. Mikor a tészta megpirult késznek nyilvánítottam, és leöntöttem az előre elkészített lével (ami a szirupot helyettesítette).

A léhez 3 dl sört felfőztem egy dl húslével. Ánizzsal, köménnyel, sóval, borssal fűszereztem.

A sörös öntet (nem is tudom mi ennek a helyes megnevezése, ez nem öntet...)
ötletét a Legjobb Sörös Recept pályázat adta. Küldtünk be pár receptet a férjemmel, és úgy látszik a lelkesedés a pályázat végével nem ért véget. Továbbra is kísérletezünk a sörrel főzéssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése