2010. április 19., hétfő

Mozgalmas napok,

hetek vannak mögöttünk.
Elmúlt a húsvét. Ünnepi idő volt számunkra. Az első alkalom, hogy nem otthon, családi körben töltöttem, hanem itt, az új hazámban. Minden szokást betartottunk, szép lett így. Tojást is festettünk a lánnyal, vöröshagyma héjával.

---*---
Meglátogatott édesapám öccse. Nagyon jó volt, hogy eljött hozzánk. Csökkentette árvaságom érzését. Körbejártuk a falut, ebédeltünk, dolgoztunk a kertben. Megmutatta, hogy mire ügyeljünk a szőlők metszésénél.
---*---

A kertben kialakítottunk egy kis veteményest. A borsó, retek, dughagyma már kel. Olyan öröm, nézni az apró növényeket, amint törnek elő a földből. Virágos kertem nem lesz az idén sem, mert a két kutya játék közben mind kiugrálja. Majd ki kell találnunk valamit, hogy a kert is megmaradjon, meg a kutya is játszhasson.
---*---

Megtudtam, hogy településünkön halad át a Mária út, és most zajlik egy zarándoklat rajta, Csíksomlyó felé. Először arra gondoltam, hogy kimegyek a zarándokok elé, majd úgy döntöttem, hogy egy rövid szakaszon csatlakozom hozzájuk. Máriabesnyőről indultunk, és 12 km-en át voltunk társuk. Judit a hátamon utazott.
Jé, most látom, a honlapon is fent vagyunk. Köszönöm.

Indulás Máriabesnyőről.

A Gödöllői-dombság...

Szentháromság fa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése