2010. március 10., szerda

Kiválasztottam az idézetet

a blogom fejlécéhez.

„A csillagok vezetik a vándort, ha a maga Útját járja,
s ha letérne róla, a fák, virágok, füvek szolgálják, hogy Útját újra megtalálja.”


Feller Adrienne okleveles aromaterapeutától származik.

Hiszem azt, hogy van utunk, van olyan hely, helyzet, ahol a helyünkön vagyunk.
Hiszem azt, hogy Isten vezet bennünket ezen az úton.

És hiszem azt is,
hogy ha letérünk erről az útról, nehézségek, betegségek jönnek;
hogy az útra visszatalálni segít, ha az ember a természetbe megy, ott elcsendesedik;
hogy a betegségek azért jönnek, hogy elgondolkodtassanak merre is van a mi utunk;
hogy a növények főzetei, olajai segítenek feldolgozni a betegséget és visszatalálni az Útra.

2 megjegyzés:

  1. Igen én is így gondolom, ezért nem adok soha mesterséges gyógyszereket, vagy csak hagyom hogy dolgozzon meg az immunrendszer!

    VálaszTörlés
  2. Orsi,
    Hozzád képest nekem még nagyon sokat kell tanulnom.
    A télen egyszer volt igazán beteg Judit (mielőtt az olajokat és az alkati szerként alkalmazott homeopátiás gyógyszereket elkezdtük volna szedni). Most februárban ismét elkezdett hurutosan köhögni, és bár nekem furcsa volt, hiszen azon szocializálódtam, hogy gyógyszert kell adni, nem adtam.
    Helyette volt tea (hárs és bodza), ágynyugalom helyett hátnyugalom, hurutoldó (fehér esszencia-Panarom) és gyulladáscsökkentő (vietnámi eukaliptusz) olaj, valamint homeopátiás készítmények (ipeca, antimonium). Remekül átvészeltük.
    Judit hörgőszűkülete miatt, most beszerzek egy olajat (fogpiszkálófű) amelynek hörgőtágító hatása van.

    VálaszTörlés